Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 98 · Next page · Last page

i really enjoyed this game, keep up the good work dev's

Cool Game

😊👍
(+1)

Just go to basement during daytime then we wont have a issue here Great Game Just Make it full screen in my opinion instead of black bar and really good for first time 

I did go into the basement.

(+1)

great game

(+1)

Short, but great :) the jump scare wasn't too bad

I liked this! Even though there was one jumpscare it got me good! Heres my playthrough if you wanna see!

I went in anyway. 

It was fun but could be so much better if I can see the monster or something. Nice atmosphere build up tho

Really loved the game, just barely saw the monster at the end before the game ended lol. 

(+2)

Game : Dont go in the basement Me : Nevermind if i do

This game had me on edge the whole time 

love this gameplay style and cant wait to see what you make next

Mom: there's no monsters in the basement.

Me:

my gameplay!

Hello, I would ask you if I can stream your game on twitch?

Yes Of Course!

GREAT GAME ENJOY!

/analytics/tab-reach_viewers/period-default

It was said that even now to this very minute, Ishin still had no idea what happened lol. If you are interested in seeing my reaction I will leave it below.

Tried out Don't Go Into The Basement.

(+1)

Nice game :)

h
heheee this was a scary game

This was a nice short horror game and the jumpscare at the end was really good.

lets just say me and my daughter both jumped at the end hahaha good little game

you got me with that jumpscare LOL (game #3)

(+2)

Crazy atmosphere, I really enjoyed it.

(+2)

Thought there'd be more, but you did say short lol. I ahd fun playing. My sister eh idk.

(1 edit) (+1)

Hey awesome game my friend. The game ran fine and I didn't come across any issues/bug. I actually played through it twice and the jumpscare still got me. I would recommend this game to others :) Here's a little video I put together for you. I hope everyone enjoys enough to subscribe :P

The jump scare genuinely got me, definitely recommend playing. Played in my 3 scary games series

(+1)

I heard the jumpscare but I wasn't even looking the right way to see anything...

DAMN IT THIS SHOOKED ME AT THE END LMAO

Nice scare :D wish it was longer though i really like this! did i miss anything?

(+1)

the torch was so shit didnt even see the thing that jumscared me

Deleted 1 year ago
(1 edit)

SPOOKI! 

Loved this game and can't wait for more! Thanks Vaporsky Studios! :D

that was not to bad 

(+1)

That game is awesome! I can't wait for more games!

hey dude good game I really enjoyed it, I hope I can play more of your games

Keep it up 

Gameplay PT-BR

i wanted more to be of this game well done! 

Viewing most recent comments 1 to 40 of 98 · Next page · Last page